Starý otec - poctivé slovenské potraviny

O starom otcovi

Starý Otec je sieť predajní s potravinami, ktorá si dala za cieľ ponúknuť svojim zákazníkom výlučne slovenské potraviny a to potraviny na Slovensku skutočne vyrábané, nie iba zabalené. Veríme, že sa na Slovensku produkuje množstvo skvelých produktov, len nemajú možnosť získať takú marketingovú podporu, ako majú svetové značky a preto neprávom zostávajú v úzadí.

Stavili sme na malých a stredných dodávateľov – tí sú podľa nás hlavnými nositeľmi kvality, keďže nie sú nútení v honbe za veľkým objemom produkcie robiť v zložení svojich výrobkov kompromisy vedúce k nižšej kvalite.

Ale slovenský pôvod nie je všetko. Myšlienka Starého Otca zachádza ešte ďalej. Máme mimoriadne prísne kritériá na zloženie produktov, aby sme mali istotu, že produkty, ktoré u nás kúpite, môžete konzumovať bez obáv vy alebo vaše deti. Tu je niekoľko hlavných dôvodov, pre ktoré sa oplatí navštíviť Starého Otca:

1. Naše produkty sú kvalitné. Mäsové výrobky majú vysoký podiel mäsa, v mliečnych výrobkoch je slovenské mlieko, máme vlastnú pekáreň, aby naše pečivo bolo presne také, aké potrebujeme a vlastnú mäsovýrobu, ktorá vyrába sortiment výlučne pre nás.

2. Máme mimoriadne prísne kritériá na zloženie výrobkov, čo sa týka surovín aj prídavných látok.

3. Naši dodávatelia sa radia medzi malých a stredných výrobcov. Mnohí svojmu podnikaniu prepožičali svoje meno, čo je pre nich záväzkom, aby ich produkty boli najvyššej kvality.

4. Pri každom produkte od Starého Otca presne viete, kto ho vyrobil – nekupujete produkty pochádzajúce z nešpecifikovanej krajiny EÚ.

5. Naši dodávatelia pochádzajú z celého Slovenska, mnohokrát z menej rozvinutých oblastí. Kúpou ich produktov dávate prácu ľuďom v týchto regiónoch a vaše peniaze zostávajú v tejto krajine.

Filozofia
Starého
Otca

Starý Otec je sieť predajní s potravinami, ktorá si dala za cieľ ponúknuť svojim zákazníkom výlučne slovenské potraviny a to potraviny na Slovensku skutočne vyrábané, nie iba zabalené. Veríme, že sa na Slovensku produkuje množstvo skvelých produktov, len nemajú možnosť získať takú marketingovú podporu, ako majú svetové značky a preto neprávom zostávajú v úzadí.